In het kader van onze verdere groei zoeken we een ervaren collega om het ISO-team versterken.
Jouw uitdagingen
- Je bouwt onze ISO-dienstverlening verder uit, en dit zowel inhoudelijk, organisatorisch als commercieel.
- Je begeleidt bedrijven uit verschillende sectoren bij de implementatie, opvolging en optimalisering van hun zorgsystemen. We focussen ons vooral op de domeinen milieu en veiligheid (ISO 14001 en ISO 45001) maar ook kwaliteit (ISO 9001) komt aan bod.
- Je kan de nodige audits uitvoeren en/of opleidingen coördineren.
- Je neemt de verantwoordelijkheid van grotere projecten en klantendossiers op, en dit samen met enkele andere (junior) collega’s. Vanaf het eerste contact met de klant tot afronding van het dossier ben jij de sparringpartner.
- Je bent het eerste aanspreekpunt en coördineert de lopende projecten in samenspraak met onze klanten, externe deskundigen en collega’s.
- Je organiseert en leidt overlegvergaderingen met directieteams en andere stakeholders.
- Je bouwt jouw eigen netwerk met diverse stakeholders verder uit.
- Uiteraard volg jij de laatste trends en wetgeving binnen het werkdomein.
Jouw profiel
Ervaring en opleiding
- Je hebt een technische masteropleiding gevolgd en hebt ISO-opleidingen genoten (normen, auditing, …).
- Ben je in het bezit van een getuigschrift milieucoördinator A of B of van een diploma preventieadviseur? Dit vormt een extra troef.
- Belangrijker is jouw opgebouwde kennis en ervaring. Je bezit minstens 8 tot 10 jaar relevante ervaring – als externe adviseur/expert of in de business - binnen het domein van zorgsystemen.
Vaardigheden
- Je bent commercieel-strategisch. Je kent de trends in onze klant-industrieën en ontwikkelt een proactieve strategie.
- Je netwerkt binnen de belangrijkste sectoren en federaties en acteert als belangrijkste aanspreekpunt.
- Je hebt de nodige projectmanagement skills om tot je doel te komen, dit zowel intern als extern: je organiseert de projectplanning intern én bij onze klanten, plant de nodige resources efficiënt in, ….
- Je communiceert vlot op alle niveaus. Je kan door je stijl en aanpak een duurzame relatie uitbouwen.
- Je bent resultaatsgericht en hebt de nodige dynamiek om mensen en projecten te doen bewegen.
Wat wij jou kunnen bieden
- Een vaste job met aantrekkelijk salaris aangepast aan jouw ervaring en competenties, aangevuld met maaltijdcheques, bedrijfswagen en tankkaart.
- Een hecht team van enthousiaste collega’s die jou met open armen verwelkomen.
- Een mensgerichte cultuur en een vlakke organisatie met open communicatie.
- Een gevarieerde job dankzij een breed scala aan projecten in diverse sectoren.
- Een flexibel uurrooster binnen een 39u werkweek, met mogelijkheid tot extra vakantiedagen. Zo krijg jij de vrijheid en mogelijkheid om op jouw eigen ritme te werken.
- Een volledig vernieuwd en uitgerust kantoor op een filevrije locatie waarbij ergonomie centraal staat. De gezellige coffee corner, de staande desks en zelfs fietsdesks laten je toe om jouw job in ideale omstandigheden uit te voeren.
- Talloze mogelijkheden om jezelf verder te ontplooien, dankzij een uitgebreid opleidingsprogramma op maat voor iedere consultant.
Spreekt dit voorstel je aan? Jouw reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld.
Of liever rechtstreeks
Bel of mail ons op:
056 75 42 81
jobs@wiels.be
056 75 42 81
jobs@wiels.be
$ads={1}